i like it when you smile, but i love it when i'm the reason.,

i like it when you smile, but i love it when i'm the reason., <3 <3

hello miss " D "

Ahad, 13 November 2011

JGN SEKSA AKU !

13.11.2011 !!! yeahh,.ari ni first time aku terase hati dengan kamu ?? aku nangis pon sebab kamu  :( aku tahu kamu tak ade perasaan kat aku,.tapi,........... aku dah ckp,kalau dah suke kat org lain,bagi tahu aku,.biar aku sedia undur diri untuk kebahagian kamu,jangan sekse aku mcm ni,.mmg kamu dah lafazkan I LOVE U kat aku,tapi ikhlas ke ape yang kamu lafazkan? sama ikhlas ke dgn perasaan aku terhadap kamu?? please ! aku sayang kamu :(( walau ape yg terjadi,ingatlah,.aku hanya nak yg terbaik untuk kamu,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers